Archive

FITNESS MOTYWACJA: 4 NAJLEPSZYCH PORAD, ABY PONOWNIE RUSZYĆ

FITNESS MOTYWACJA: 4 NAJLEPSZYCH PORAD, ABY PONOWNIE RUSZYĆWięc rozpoczęła naukę. Wszystko idzie dobrze, i jesteś pełen ambicji, aby osiągnąć swoje cele fitness. To poczucie, że trzeba zachować się w rękach, aby organizm nie dostawał zbyt wiele dobrego. Ale po kilku tygodniach już nie chcesz opuścić kanapę? Nie martw się, to normalne i może się zdarzyć każdemu.

To, czego potrzebujesz teraz, to twoja własna osobista strategia motywacji, aby big-talents trzymać się swojego planu:

1. WIZUALIZUJ SWÓJ SUKCES

Im częściej będziesz coś ochotę, tym większe szanse, że twój pomysł stanie się rzeczywistością. To także, jak to działa z twoimi celami. Chcesz schudnąć? Wtedy trzeba sobie wyobrazić utratę wagi znowu i znowu. Wyobraź sobie, jak będzie osiągnąć ten cel. Wyobraź sobie swój wynik, cel ze wszystkimi swoimi uczuciami. Jak dobrze wyszkolonych mięśni na dotyk? Jak będą wyglądać w lustrze? Ponadto, wykorzystanie mocy języka i dalej zachęcać do siebie: “mogę to zrobić, nie boję się, po prostu muszę trzymać tam, to czyni mnie silniejszym.”Zaprogramuj się na sukces! Niepewność w sobie-największy zabójca swoją siłę psychiczną.

2. NIP NUDĘ W ZARODKU

Oczywiście, twoja motywacja i wydajność może się zmieniać z dnia na dzień. Czasami będziesz czuć się w formie i pełne energii, a w inne dni, będziesz czuć się słaby i brakuje energii. Przyczyny tej nie tylko fizyczne-często jest to po prostu twój umysł bawi się z wami sztuczki. Budowanie masy mięśniowej powinno być zabawne, i musisz dotrzeć do wyników – w przeciwnym razie, twoja motywacja będzie cierpieć. Więc nie daj się nudzie żadnych szans. Powitaj z wybranymi zabawami i różnorodność tych sztuczek:2. NIP NUDĘ W ZARODKU

Ćwicz z przyjaciółmi: trening z przyjaciółmi-to jest zabawa i zwiększa motywację. Zestaw sesji ćwiczeń może również pomóc, aby się go trzymać. Partnerem szkolenia może udzielić wsparcia, a można pomóc sobie nawzajem poprzez motywacyjny spadek.

Spróbuj zmienić otoczenie: nie zawsze trzeba trenować w jednym i tym samym miejscu. Wszystko wymieszać trochę i poćwiczyć w różnych miejscach – na tarasie, w parku, w domu lub w salonie.

Słuchać odpowiedniej muzyki: prawidłowy rytm może wcisnąć się do pica występów i naprawdę motywować. Podoba ci się jakaś wyjątkowa piosenka? Następnie użyć go, aby motywować siebie i emocji. Motywujące zdjęcia, filmy lub cytaty mogą dać impuls i zwiększyć chęć do pracy.

3. ĆWICZ RANO LUB ZARAZ PO PRACY

W miarę jak dzień postępuje, twoje słabe ” Ja ” staje się coraz silniejszy i silniejszy. Po tym, jak wrócisz do domu z pracy i zrelaksować się na kanapie, nie wstać ponownie. Spróbuj przechytrzyć się słabsze i pójść pobiegać lub zrobić trening masy ciała rano.

Nie jesteś poranną człowiek? Wszystko, co musisz zrobić, to usunąć wszystkie przeszkody, które uniemożliwiają ci ćwiczyć po pracy. Na przykład, pakuj torbę sportową w przeddzień wieczorem i zabrać ją ze sobą do biura. W ten sposób można przejść bezpośrednio na siłownię po pracy lub pójść pobiegać. Będziesz tak szczęśliwy po tym, co pracowali i może rozbić się na kanapie i odpocząć.

4. ZMIERZ SIĘ Z PROGRAMAMI NAUCZANIA4. ZMIERZ SIĘ Z PROGRAMAMI NAUCZANIA

Nie ma nic lepszego, niż osiągnięcie swoich celów fitness. Ale potrzebujesz nowych wyzwań, jeśli chcesz nadal pracować na bieżąco. Co nowego planu treningowego?

Niezależnie od tego, czy wybrać 12-tygodniowy plan treningu, masy ciała lub plan biegania, ważne jest to, że można ćwiczyć i treningi-to jest zabawa. To jedyny sposób, aby osiągnąć długofalowy sukces.